اجرای طرح خدمت رسانی شهید سلیمانی با محوریت کمک به نیازمندان 

اجرای طرح خدمت رسانی شهید سلیمانی با محوریت کمک به نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: این روزها بچه های مسجدی کانون باقرالعلوم در حوزه فعالیت های اجتماعی با تاسی از سیره شهید حاج قاسم سلیمانی در حال خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هستند.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون باقرالعلوم، اجرای طرح خدمت رسانی شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت کمک به نیازمندان است و در همین راستا این روزها بچه های مسجدی کانون در حوزه فعالیت های اجتماعی با تاسی از سیره این شهید در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: از آنجایی که سردار دلها مرد میدان بود بنابراین بچه های مسجدی کانون با شعار ما مرد میدان هستیم، وارد میدان کمک و یاری رساندن به کشاورزان شدند.




وی بیان کرد: تعدادی از کشاورزان که برای انجام امور کشاورزی نیازمند کارگر بوده اما به دلیل عدم توان مالی امکان پرداخت دستمزد را نداشتند، بچه های مسجدی به کمک این کشاورزان رفتند.



زارع ابراز کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بچه های مسجدی کانون، تعداد ۵ کیسه آرد خریداری شده و به نیابت از سردار دلها درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت انسانی به آنها تحویل داده شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج یادآور شد: هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مسابقه مجازی وصیت نامه شهید سلیمانی اجرا شده و اعضای کانون مشارکت گسترده ای در این مسابقه داشتند.

 



وی اضافه کرد: همچنین مراسم یادبود شهید سلیمانی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شده و طرح ختم قرآن کریم نیز هدیه به روح مطهر این شهید والامقام اجرا شد.




زارع تاکید کرد: هدف از اجرای این فعالیت ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و الگو برداری از سبک زندگی و سیره این شهید است.




مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: اقدامات جهادی بچه های مسجدی در حوزه اجتماعی همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم همچون سردار شهید به محرومین و نیازمندان کمک کنیم.

پایان پیام/ 586